Bijna.... - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Bijna.... - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Bijna....

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

26 April 2016 | Nederland, Uitgeest

Oh oh oh, nog 2 weken en dan zitten we in het vliegtuig richting het eerste land Indonesië! Spannend! Natuurlijk had ik al weken geleden m’n lijst klaar met wat we allemaal mee moeten nemen, en ik merk nu dat ik steeds meer vinkjes op m’n paklijst krijg. Fijn idee, en vooral met het weer van de laatste dagen kunnen we niet wachten totdat we eindelijk naar de zon toe gaan!

We zijn al zo lang bezig met het plannen van deze reis, het is een gek idee dat het nu echt bijna zover is. Het blijft toch nog steeds een beetje onwerkelijk. Ik ben heel benieuwd hoe de jongens het zullen vinden. Hopelijk vragen ze niet al na een week of we al naar huis gaan, want dan worden het lange maanden voor ze ;). Daarbij hoop ik dat ze vliegen leuk vinden, aangezien we toch 11 keer de lucht in zullen gaan de komende tijd.

In ieder geval gaan we mooie herinneringen maken met z’n viertjes!

Liefs Petra

  • 26 April 2016 - 21:14

    Riny:

    Jaaaa, kan me voorstellen dat t spannend is. Weet zeker dat Kyan en Aeden het geweldig gaan vinden, gewoon genoeg spelletjes mee voor de vluchten en verder houden de hostesses ze wel bezig hoor.
    Leuk dat je op waar ben jij nu zit. Dit gaat n reis worden om nooit te vergeten, hoe klein ze ook zijn.
    maaarrr ik ga jullie nog zien gelukkig voor het zo ver is.
    Liefs Riny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 18451

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 21 Augustus 2016

Mijn tweede reis!

31 December 2008 - 29 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: