Bali! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Bali! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Bali!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

28 Mei 2016 | Indonesië, Ubud

Hallo, hier een berichtje vanuit Ubud, Bali!
Het lijkt of het grootste gedeelte van m'n vorige bericht is verdwenen...goede combinatie; tikken op een klein telefoonschermpje en onstabiele WiFi

• 28 Mei 2016 - 22:33

Birgit:

Hé wat jammer! Heb Ubud even gegoogeld en ziet er prachtig uit! Geniet er lekker van. xxx

• 29 Mei 2016 - 08:45

Antoon Bijman:

Volgende keer beter pé. Ik kan wel veel vragen stellen, want ik ben zo benieuwd, maar dan zit jij weer te lang achter je computer. Nu genieten en heel veel indrukken opdoen.
    Groet.

• 29 Mei 2016 - 11:13

Petra Bijman:

Oeps, weer geen compleet bericht....werk in uitvoering...hopelijk lukt het om snel het hele bericht te plaatsen

• 29 Mei 2016 - 17:29

Marry Zwaan:

Hoi Petra, John en kinderen
    Fantastisch om in Ubud te zijn, denken jullie om de brutale aapjes! Geniet en een heel mooie tijd gewenst. Gr. ook van Henk

• 31 Mei 2016 - 22:17

Sel:

hey waar is de rest van het ber

Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008