Het volgende eiland.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Het volgende eiland.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Het volgende eiland....

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

18 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Nou, we hebben de full moon party overleefd hoor!! Was heel gaaf om mee te maken! De avonden ervoor waren ook al erg gezellig, was toen wat rustiger en vond dat eigenlijk wat leuker dan de echte full moon party. Maar je kijkt echt je ogen uit daar op die feestjes....:-) Na een rustdag zijn we vorige week donderdag doorgegaan naar Ko Samui. Dymph reist nog steeds gezellig met ons mee en blijft ook totdat wij naar huis gaan. Op Samui lekker uitgerust en ook nog een scooter gehuurd! jaja, voor het eerst op zo'n ding gereden, gelukkig zonder brokken te maken!

Na Samui zijn we maandag naar Krabi gegaan, een plaats aan de westkust. Daar naar het " James Bond-eiland" geweest, daar is een stuk van 'the man with the golden gun' opgenomen. Was wel erg toeristisch daar...helaas maar wel te verwachten. Veel mangrove gezien, erg mooi! En vandaag zijn we dan op Phi phi aangekomen! We zijn er net dus nog niet veel gezien, ben benieuwd!
Hierna gaan we door naar Phuket en dan als allerlaatste naar Bangkok, en dan...zit het er alweer op! Echt snel gegaan! Nu nog even ruim een week genieten!!

Liefs Pe

• 18 Maart 2009 - 14:07

Zusje:

Hee pe,

Moet ik al onder de zonnebank????

• 19 Maart 2009 - 10:21

Riny:

Hoi Peetje
    Lekker nog ff vakantie vieren,geniet er maar van.
    Maar we missen je wel hoor,trouwens ik ken er nog een,begint met een S eindigt op ean,sjonge sjonge.
    He lievie tot volgende week
    Kus Riny

• 20 Maart 2009 - 12:15

Sara:

Hey vakantieganger,

Op 9 april hebben we een jubileumfeestje van Mirjam...uiteraard ben je ook welkom..zou je mij een jou mail adres willen mailen naar mijn werk mail....heb ff een vraagje..

liefs
    Sara

• 20 Maart 2009 - 13:23

Birgit:

Heey Peetje,

Ik ben echt gruwelijk jaloers op je! Geniet nog lekker en met volle teugen van je laatste week!!

Dikke x

• 21 Maart 2009 - 13:08

Inge:

Hoi Petra,

Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Heb je ook al weer een beetje zin in Nederland? Vandaag is het echt prachtig weer. Hopelijk volgende week zaterdag ook!

Groetjes Inge

• 22 Maart 2009 - 11:04

Nees:

Ha lieve Pe,

Wat klinkt het allemaal leuk en mooi! Geniet nog maar even lekker van alweer de laatste week! Tsjonge jonge wat gaat dat snel zeg. Fijne week en tot heeeeel snel.

Dikke kus van Nees

Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008