Foto's! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 April 2009 | Nederland, Uitgeest

Nou, weer thuis in Nederland! Wel erg lekker om weer hier te zijn hoor!! Nu eindelijk de foto's (inclusief van de trekking!!) :-)

Ik vond het echt super leuk om van zoveel mensen elke keer een berichtje te krijgen de afgelopen 3 maanden! Dank jullie wel!

Liefs Pe

• 02 April 2009 - 08:02

Marieke:

Hahaha, ben je nog een beetje met je hoofd in de wolken van je reis of ben ik echt blond??!! Ik kan geen nieuwe foto's vinden hoor.

Vond het trouwen heel gezellig gister en zeg maar tegen Sean dat hij erg lekker kan koken, moet ie vaker doen!

Groetjes,
    Marieke

• 02 April 2009 - 11:10

Riny:

Wow Pee,wat een prachtige foto`s.
    Die van de trekking,daar kan je de eindeloze stilte zowat horen,heel mooi!
    Van sommige zou je een hele grote vergroting van moeten maken,de moeite waard.
    Vind wel dat je echt wat ziekies kijkt op die foto dat jullie de top bereikt hebben,gossie.
    Ben blij dat je weer helemaal heel terug bent.
    Dikke x Riny

• 02 April 2009 - 11:38

Marieke Tijsen:

He die Peet

Blij dat je weer veilig thuis bent en leuk om toch nog die foto's te zien. Het zal wel weer even wennen zijn in ons landje. Spreek je denk ik vanavond wel weer bij de harmonie

groetjes Marieke

• 02 April 2009 - 13:02

André:

Hoi Petra,
    Je boft in ieder geval nu met het weer hier, rust nog even lekker uit en geniet van de vele herinneringen, voor dat je weer het gewone dagelijkse leven moet oppakken. Zie je spoedig op het MKD.
    Groetjes André

• 02 April 2009 - 17:40

Nienke:

Heej!

Wat een gave foto's! Zal vast een mooi boek worden! Wil nog veel meer verhalen horen!!

Tot snel!

Kus

• 02 April 2009 - 17:46

Kelly:

Wat een mooie en leuke foto's!
    Geniet nog van je vrije dagen en tot volgende week!
    Liefs Kelly

• 04 April 2009 - 11:55

Cock:

He Pe

Wat een supergave foto's. Echt leuk om te zien. Wat een verschillen tussen de landen. Heel bijzonder. Hoop gauw weer een aantal nieuwe verhalen te horen!!
    Kus, Cock

• 08 April 2009 - 17:21

Laura:

zo leuk!
    hier zijn wij ook geweest!
    echt SUPER foto's =)

kus

Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008