Laatste bericht vanuit Thailand.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Thailand.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Thailand....

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hai allemaal!

Nog even een laatste update voordat we naar huis gaan! We zijn afgelopen woensdag vanuit Phuket naar Bangkok gevlogen. In Phuket hebben we 3 nachten geslapen, Jesse, een vriend van Dymph ging ook gezellig met ons mee. Phuket toont heel anders met veel hoge flatgebouwen, dat zie je op de andere eilanden gelukkig niet. Het weerviel helaas tegen, veel bewolking en de laaste dag veel regen (oh oh ohm daar gaat m'n bruine kleur....:-) )

Vliegen naar Bangkok was erg relax!! In plaats van 14 uur deden we er nu maar anderhalf uur over! Gelijk veel gedaan hier aangezien we maar 3 nachten hier blijven. Eergister zijn we met een bootje over de rivier gegaan, 'savonds naar een super de luxe bios: Cynt en ik lagen naast elkaar in van die grote stoelen (net als die van jullie pap en mam!), we kregen een kussentje en dekentje en konden zo lekker naar de film kijken!!

Gister naar de bridge over the river Kwai en vandaag naar de floating market. Vanavond nog naar een dansshow! genoeg te doen hier!!
Moet nu snel stoppen want m'n tegoed is op!! Morgen naar huis!!! Tot snel iedereen!!
Liefs Pe

• 27 Maart 2009 - 10:04

Riny:

Nou zeg,nog ff gezellig van de warmte genieten.Zal je de weersvoorspelling van hier maar even niet vertellen,haha.
    Volgens mij begin je wel weer naar thuis te verlangen,`t was natuuurlijk wel een heel lange tijd,maar goed die kan niemand je meer afnemen.
    Ben ontzettend benieuwd naar al je fotoos.
    Tot overmorgen Peetje,kijk er naar uit.
    Liefs van Riny

• 27 Maart 2009 - 20:22

Marieke:

Kan niet wachten tot je d'r weer bent en al je foto's te zien en je verhalen te horen! Goede reis terug en pas op he; bij Tries en Mo werd juist aan het einde van reis de camera's etc gejat (op schiphol!). Maargoed dat overkomt jullie gewoon niet!

Tot zondag!

• 30 Maart 2009 - 08:52

Thea:

Hee lieverd,

heb je lekker geslapen in je eigen bedje ? en was het weer heeerlijk, om je thuis te zien? Wij zijn zeer benieuwd, dikke kus Thea

Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008