Mijn eerste reis - Reisverslagen van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Recente Reisverslagen:

02 April 2009

Foto's!

27 Maart 2009

Laatste bericht vanuit Thailand....

22 Maart 2009

Eindelijk wat foto's!!

18 Maart 2009

Het volgende eiland....

07 Maart 2009

Aangekomen in het laatste land!
Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18469

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 21 Augustus 2016

Mijn tweede reis!

31 December 2008 - 29 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: