Bijna zover!! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Bijna zover!! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Bijna zover!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 December 2008 | Nederland, Uitgeest

Eindelijk, nog een paar dagen en dan vliegen we lekker naar Nepal! Iedereen alvast heel veel plezier met oud en nieuw!! X Petra

• 27 December 2008 - 11:03

Marieke:

O o, gaat dat allemaal wel passen....? Fijne laatste paar dagen!
    Liefs, Marieke

• 27 December 2008 - 13:02

Marianne:

Jij ook vast een hele goeie reis! Leuk dat we elkaar een beetje kunnen volgen via onze sites! Toch wel een beetje stressen nu met spullen pakken enzo he. Maar aan je foto te zien ben je nu al verder dan ik, haha.
    Liefs, Marianne

• 28 December 2008 - 10:19

Daddy:

spannend Petra, het aftellen is begonnen.Met oud en nieuw in het vliegtuig. Vreemd lijkt me dat. De vuurpijlen vliegen dan om je oren.

• 28 December 2008 - 11:34

Roos:

Hoi Peet,
    keurig stapeltje hoor! dat moet lukken in je tas. Heerlijk dat je straks al vertrek...jaloers!!
    Geniet ervan! Superleuk om zo je avonturen te kunnen volgen. gr Roos Beentjes

• 28 December 2008 - 12:14

Linda Van Dijk:

Ow wat spannend, aftellen echt serieus al begonnen! In ieder geval heel veel plezier en genietse daar!!! En een goede reis natuurlijk!
    Groetjes Linda van Dijk

• 28 December 2008 - 18:48

Edith:

Jij ook een hele fijne reis en ook zal ik jou volgen.
    Groetjes Edith

• 29 December 2008 - 09:26

Thea:

Hoi Petra,
    Een super reis gewenst,en fijn dat we met je mee kunnen reizen!!!! Een hele dikke kus van je tante!!! pas je goed op hahaha

• 29 December 2008 - 09:33

Riny:

Heee ,leuk Peetje,dat je ook een site hebt geopend.Ik vond `t zelf altijd erg leuk om te doen.
    Hoop wel dat je zo nu en dan een int.cafe tegen komt.`k Vind `t ontzettend stoer wat je gaat doen,het is natuurlijk ook niet helemaal ongevaarlijk,dus doe voorzichtig lievie.En wie weet komen we elkaar in India nog tegen.
    Ik wens je een fantastische reis met mooie ,leuke en leerzame ervaringen.Dikke kus van je schoonmama.

• 29 December 2008 - 11:42

Nees:

Ha Pe,

Oeh, nu komt het wel heel dichtbij!!!!
    Goede reis en heeeeel veel plezier meis!! Hou ons op de hoogte van al jouw ervaringen.

Dikke kus van Nees

• 31 December 2008 - 13:58

Big Sister:

Heej Sis,

GELUKKIG NIEUW JAAR!!! Lekker uitgerust in het vliegtuig?? Het is nu 1454 uur dus jullie moeten nog een eeuwigheid, tjonge! Hopelijk is het geweldig daar, en gaan jullie een super tijd tegemoed! Hier is het nu verschrikkelijk mistig waardoor de rijp op de bomen ligt, een heel ander landschap dan jullie zullen aantreffen daar, maar vast de moeite waard! Heel veel plezier, tot schrijfs, groetjes aan Cynth. dikke kus, big sister is watching you!

• 01 Januari 2009 - 10:14

Vader Antoon:

Petra, een heel gezond en fijn 2009.Ook voor Cinthia uiteraard. Je kat cjikkie lag om half een vannacht gewoon te pitten op de bank. De onze kroop achter het fornuis.
    xxxje daddy

• 01 Januari 2009 - 19:56

Sara:

Gelukkig nieuwjaar!!!

Ik ben erg benieuwd naar al je wilde verhalen.

liefs

Liefs van Nees

• 07 Januari 2009 - 17:48

Arie Ella:

Hoi Petra
    Gelukkig nieuwjaar, we hebben je gemist bij tante Margreet. Volgens de berichten was je toen al aan het klimmen we hopen dat alles goed met je gaat en wensen je veel plezier op je reis.
    groetjes Arie en Ella