Nog 3 maanden!! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Nog 3 maanden!! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Nog 3 maanden!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

30 September 2008 | Nederland, Uitgeest

Tja, het duurt nog wel drie maanden, maar het is al wel leuk om even een berichtje op m'n nieuwe site te zetten!! Vandaag weer leuke nieuwe spullen gekocht...dikke jas, dagrugzak, handschoenen en een muts. Als ik het nou nog koud krijg dan weet ik het niet meer!! Nu nog wel thermo ondergoed tegen koude billen!!

Groetjes Petra!


  • 30 September 2008 - 17:29

    Pappa En Mamma:

    nog drie maanden en dan, spannend. laat nu de winter maar komen met al die inkopen. En beetje eng twee van die meiden zo ver weg.
    groet

  • 30 September 2008 - 20:09

    Kim:

    Hey, wat leuk dat jij ook zo een site hebt. Nu Marianne nog, en dan hebben we drie MKD-ers op reis;) Leuk joh! Tot donderdag X Kim

  • 01 Oktober 2008 - 17:09

    Big Sis´ Watching U :

    Hee zusje, hoe is het met je bankrekening???

  • 01 Oktober 2008 - 21:00

    Edith:

    He jij ook je site! Wat moeten wij nu met al die collega's die maar op reis gaan!
    Veel succes met de voorbereiding.


  • 24 Oktober 2008 - 16:57

    Nees:

    Ha lieve Pe,

    Leuk....leuk.....leuk!!!
    Zo kunnen we je straks volgen daar ver weg!

    Succes meis.

    Dikke kus

  • 24 Oktober 2008 - 16:59

    Nees:

    Waar zijn de foto's van de voorbereiding???!!! Je bent al zo lang druk aan het lopen, waar zijn ze???????!!!!!!


  • 04 November 2008 - 12:04

    Ineke:

    He Petra,
    Nu ben jij nog ziek zwak en beroerd maar.....over twee maanden is dit alles vergeten en ben jij beresterk op weg naar Nepal.
    Dikke kus van ja ma.

  • 06 December 2008 - 17:41

    Moeder:

    Hallo Petra,

    Vandaag heb ik je gezien met een mega rugtas, wat denk je zal het lukken. Gesleep, gesjouw en lekker warm krijgen met al dat thermoondergoed.
    Dikke kus van je ma.

  • 18 December 2008 - 18:46

    Kim:

    Hai Petra,
    Jammer dat ik je niet meer heb gezien. Maar via deze weg wil ik je nogmaals een hele goede reis toewensen. Geniet van alles wat er op je af komt! Ik ben benieuwd naar je belevenissen.... Liefs Kim

  • 20 December 2008 - 20:55

    Marieke:

    He die Pe

    Je heb me net afgezet voor de deur, ga je wel missen hoor die drie maanden zonder jou bij de harmonie. Veel plezier en GENIET !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 18492

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 21 Augustus 2016

Mijn tweede reis!

31 December 2008 - 29 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: