Balen, balen, balen!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Balen, balen, balen!! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Balen, balen, balen!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

25 Januari 2009 | Nepal, Kathmandu

Wat is een van de ergste dingen die je kan overkomen op vakantie.....? Je foto's kwijtraken! Nou, dat is gister dus gebeurd. De comnputer herkende m'n camera niet en waarschijnlijk heb ik toen iets fout gedaan met ' move to' en kopie to' en vervolgens waren alle foto's van m'n kaart gewist! Dus dat zijn alle foto's van de trekking! Helaas hadden we om de accu te sparen alleen mijn camera gebruikt dus Cynt heeft geen foto's gemaakt. Was gister dus echt niet leuk, maar Cynt reageerde gelukkig erg relax en we hebben afgesproken dat we het er niet meer over hebben en gewoon veel nieuwe foto's gaan maken! Gelukkig staat er nog wel een foto van ons op de top op m'n telefoon, dus we hebben wel bewijs dat we er zijn geweest!!

Nu zijn we weer in Kathmanu. Vandaag regelen we het ticket naar de grens., We hebben besloten om te gaan vliegen naar de grens ipv met de bus, scheelt toch wel veel tijd. Wrs gaan we morgen of overmorgen. NU nog een beetje de stad bekijken. Bharat, de gids, gaat gezellig met ons mee!

Gisteravond zijn we met Bharat en het broertje van de drager naar een Nepalese dans/ zingavond geweest, echt heel leuk! Je kon ook zelf nummers aanvragen en dan gaan zingen en we hebben ook nog gedanst (zover dat ging op de muziek...haha!) Het zag er vast heel belachelijk uit, hihi! Bharat en z'n vriend hadden ons naar het hotel teruggebracht gisteravond. In het hotel kwamen we erachter dat we de telefoon van Bharat nog in onze tas hadden. Dus wij snel naar buiten om te kijken og ze nog in de buurt waren. Helaas waren ze al weg, dus wij weer terug naar het hotel. Helaas ging dat niet zo makkelijk...waren we verdwaald!!! Er was weer geen electriciteit en al die onverharde straatjes lijken op elkaar!! Wij een paar keer terug lopen, en ik had al bedacht dat als we het echt niet konden vinden we naar een grote weg zouden lopen en dan een taxi zouden nemen. Gelukkig vonden we toch de goede weg!!
Viel het toch nog mee met ons richtingsgevoel!! haha.

Nou, verder even geen bijzonderheden, gaat allemaal lekker! Wie weet het volgende bericht uit India!
Liefs Petra

• 25 Januari 2009 - 08:53

Pappa:

Da's ook wat, wat een pech. Maar een zijn ergere dingen. Jullie hebben het in je geheugen staan. Voor ons is het erger, nu zien we nog niets.Maar we geloven jullie wel. Veel plezier verder
    pappa

• 25 Januari 2009 - 09:17

Ma:

Ach Petra en Cynthia,

Herinneringen kunnen niet gewist worden, dus na deze reis heel veel te vertellen . Is het ook niet nodig om alweer al die foto's te bekijken.(opsteker)!
    Groetjes en veel plezier,je ma.

• 25 Januari 2009 - 15:27

Nienke:

Kuuuuuuut! Wat een drama.. Weer vergeten inderdaad.. is het beste! Ik denk dat je wel genoeg plaatjes in je hoofd hebt toch???

Leuk hoor om af en toe wat foto's te zien! Maakt het beeld wel compleet!
    Kiss

• 25 Januari 2009 - 19:11

Siep:

Geweldig. Jullie hebben jullie doel, de top, gehaald. Er is ook in de lagere delen nog veel meer. Geniet er dus lekker van. We horen je tzt graag vertellen over je reis.
    Groetjes uit Zwolle

• 25 Januari 2009 - 20:15

Marieke:

Dat is zeker balen, maar de vervolg foto's zijn ook al geweldig dus het komt vast allemaal goed!

Liefs,
    Marieke
    ps: de groetjes van Casper

• 26 Januari 2009 - 07:10

Sacha:

Lieve Pe,

Wat ben je al heeeerlijk bruin!!! En ik zie ook je nieuwe kleren? Ziet er goed uit!!!

En dat vuilnis! Ik dacht dat Bolivia erg was, maar dit slaat alles!!!

Een goeie reis naar India!!

Veel liefs, Sas

• 26 Januari 2009 - 16:08

Edith:

Dat is balen zeg! Maar een vriendin van mij heeft dat ook gehad!! De fotograaf kon de foto's weer terug krijgen! Soms staan ze nog in de de camera maar zie je ze niet meer! wie weet kun je wat regelen daar! Maar dat weet ik natuurlijk niet! Verder natuurlijk veel plezier!!

• 27 Januari 2009 - 11:38

Computergoeroe Marti:

Peeej,
    Freek mijn collega had gister een card error en Martin heeft al zijn foto's weer terug gevonden terwijl Freek helemaal niets meer vinden kon!! Daarnaast heb ik nog een verrassing, maar dat komt morgen!!! ;-)

• 28 Januari 2009 - 11:25

Riny:

Hoi lieverd
    Ja wat een pech,maar zoals je pa en ma al hebben gezegd,je hebt de plaatjes in je geheugen,die raak je nooit meer kwijt.
    Maar de foto`s die je hebt geplaatst zijn mooi,de video`s ook,jammer dat we jou niet zien dansen,gnagna.
    Vorige week,vrijdag met Birgit Ing en Sas uit eten geweest nog voor hun verjaardag was erg gezellie maar alle vier vonden we dat je erbij had moeten zijn,dus dat gaan we nog es overdoen als je terug bent.
    Dikke kus van je schoonmama.

• 28 Januari 2009 - 20:06

Cock:

Oh wat balen... maar groot gelijk, niet meer aan denken, helpt toch niet. De ervaring en herinnering heb je gelukkig wel.

Wat gaaf om die foto's te zien. Wat is het daar anders dan hier. Lijkt me heel bijzonder om daar rond te kunnen en mogen lopen.

Veel plezier met elkaar enne.. is die telefoon nog wel bij hem terug gekomen of niet?

Cock