Eindelijk wat foto's!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Eindelijk wat foto's!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat foto's!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

22 Maart 2009 | Thailand, Bangkok

Hey allemaal!

Nou, een week voor terugkomst dan toch nog wat foto's! Dymph heeft de foto's van haar camera even op mijn USB gezet! Vandaag vertrekken we naar Phuket, daar blijven we tot woensdag en gaan dan door naar Bangkok.
Liefs Pe

  • 22 Maart 2009 - 09:50

    Ja Ma:

    Hoi Petra,
    Leuke foto's, zo krijg ik een idee van jullie vakantiereis. Zon, vrienden, zee en je hebt een lekker gezond kleurtje.
    Volgende week staan jullie alweer op Schiphol, in ons koude kikkerlandje. Nog veel plezier gewenst deze laatste week.
    Dikke kus van je ma.

  • 22 Maart 2009 - 11:19

    Marije:

    Hey Pe,

    Super om de foto's te zien! Ziet er allemaal top uit (jaloers jaloers hihi). Genietze nog van de laatste dagen en tot gauw!

    Groetjes Marije

  • 22 Maart 2009 - 12:04

    Riny:

    Leuke fotootjes Pe,Zo zeg jij hebt meer kleur gekregen dan ik.
    Maar ja jij hebt dan ook niet binnen gezeten en gerummikubt,haha.
    Tot gauw lievie,dikke kusvan je schoonmama

  • 22 Maart 2009 - 12:36

    Bleekscheet:-(:

    g..ver, moet ik toch nog de hele week onder de zonnebank!!

  • 22 Maart 2009 - 14:53

    Marieke Tijsen:

    Hoi Petra

    Nou ik moet nog maar even een paar keer heel lang onder de zonnenbank anders lijk ik echt bleek als we bij de harmonie weer naast elkaar zitten. Leuk om toch nog even een paar foto's te kunnen zien.
    Geniet nog even van de laatste dagen en tot gauw
    groetjes Marieke

  • 23 Maart 2009 - 10:41

    Sas:

    Pe, je ziet er mooi zonnig en stralend uit!! Tot snel!!!

    Kus!

  • 24 Maart 2009 - 15:09

    Marieke Konijn:

    Jeetje,..wat ben je lekker bruin!! Nog ffies en het zit er alweer op,....wel weer blij om naar huis te gaan of wilde je nog wel langer blijven? Geniet in ieder geval nog van je laatste week,.....!

    xxx

  • 24 Maart 2009 - 22:36

    Birgit:

    Heey Peetje,

    Wat leuk om eindelijk weer wat beelden bij de verhalen te zien! Behalve die bewapende lui dan...
    En eh... lekker kleurtje zeg.
    Ben, Jordy en ik kregen afgelopen weekend nog een rondleiding van je moeder op de Jordy wilde graag kalfjes kijken. Was erg leuk! Totdat hij in de vijver viel en 'n natte broek had, hahaha!! Gelukkig was ie niet in de mestput (hoe heet zo'n ding?) gevallen al deed ie er wel z'n best voor, haha!

    Tot gauw weer en nog veel plezier de laatste dagen!

  • 24 Maart 2009 - 22:37

    Birgit:

    Vreemd, het woordje 'boerderij' was weggevallen tussen 'op de' en Jordy.

  • 25 Maart 2009 - 11:34

    Amber:

    Jeeeeeejjjj... wat ben je bruin! Gaaf hoor, die foto's! Hoe voel je je nu het er alweer bijna opzit?

    Geniet maar heel hard van de laatste dagen, hier is het namelijk nog steeds KOUD!!!!! (en ik kan je nu uit ervaring vertellen dat koud een andere dimensie krijgt als je de warmte en zon gewend bent :P)

    Ik ga je snel zien, maar eerst moet je nog genieten!

    Kus Amber

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 18466

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 21 Augustus 2016

Mijn tweede reis!

31 December 2008 - 29 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: