Selamat siang! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Selamat siang! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Selamat siang!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 Mei 2016 | Indonesië, Jogjakarta

Hallo hallo allemaal,

We zijn er echt!! Wat eerst nog zo onwerkelijk was is nu heel echt geworden. Super. De reis viel ons alles mee, de jongens hebben het heel goed gedaan. We vertrokken vanuit Amsterdam met wat vertraging in verband met slecht weer in Londen, maar uiteindelijk gingen we dan de lucht in hoor! De gezichten van de jongens met opstijgen, geweldig! Ze vonden het superleuk, gelukkig maar, fijn idee voor de volgende 10 keer vliegen

• 15 Mei 2016 - 09:46

Eva Groen :

Hoi lieve Petra, Sean, Kyan en Aeden,

Wat ontzettend gaaf wat jullie met elkaar gaan ondernemen, prachtig zeg!! Wij wensen jullie heel veel plezier, veel mooie momenten en een geweldige tijd op allerlei mooie plekken!
    Leuk om via deze weg een beetje mee te kunnen genieten!
    Groetjes maarten en eva

• 15 Mei 2016 - 09:53

Riny Roozendaal:

Hallo lieverd.
    Fijn dat jullie er zijn. Nu maar genieten. Van de zon, de mensen, de cultuur en niet te vergeten, het heerlijke eten. Ben stiekem een beetje jaloers. Heerlijk aanpassen aan het ritme van Indonesië en dat is laaaaazaam. Groetjes en knuf aan je mannen Pe.

• 15 Mei 2016 - 11:45

Dymph:

Hoi allemaal,

Het avontuur is nu echt begonnen. Wat fijn dat de eerste vlucht goed is gegaan!
    Nu eerst even lekker bijkomen en in het ritme komen.
    Geniet van jullie mooie reis en alle avonturen die jullie gaan beleven!

Groetjes,

Dymph

• 15 Mei 2016 - 11:54

Antoon Bijman En Ineke Henneman:

Hoi lieve Petra en Sean,

Op deze manier zijn jullie heel dicht bij ons en heel leuk om berichten te krijgen.
    Via de telefoon, de computer en in gedachten.
    Wij zijn zeer benieuwd naar alle verhalen en gebeurtenissen.
    Mooi dat jij de moeite neemt om ons hiervan te berichtten.

Heel veel liefs en groeten van ons.
    pa en ma

• 16 Mei 2016 - 19:54

Sel En Juud:

Heey Peet, Sean en kids!

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan! Haha, wij hadden die hoofdjes ook wel willen zien van die jongens. Nu lekker genieten van alles om jullie heen, heerlijk! We kijken uit naar jullie verhalen en foto's!
    Hier gaat alles ook goed. Sel heeft net de Rollende keukens overleefd en chickie vermaakt zich prima.

Tot schrijfs en liefs van ons Xxx, ook aan de boys

• 17 Mei 2016 - 08:42

Irene, Richard En Isa:

Wauw wat gaaf! Geniet, geniet en geniet!! X

• 17 Mei 2016 - 13:54

Birgit:

Heej lieve mensen,

Wat een goed bericht dat de jongens de reis goed hebben doorstaan! Best wel lang voor ze natuurlijk. En leuk om al wat foto's op facebook te hebben gezien, jullie hebben het heerlijk volgens mij!
    Liefs uit Alkmaar xxx

Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008