Mijn tweede reis! - Reisverslagen van Petra Bijman - WaarBenJij.nu Mijn tweede reis! - Reisverslagen van Petra Bijman - WaarBenJij.nu

Mijn tweede reis!

Daar gaan we weer, maar nu drie maanden weg met Sean en de kinderen. We starten op Java, daarna door naar Bali. Vervolgens halen we de camper op en rijden we de oostkust van Australië af. Als laatste gaan we naar Maleisië!

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2016

Het laatste verslag....

31 Juli 2016

Dag Australië, hallo Maleisië!

08 Juli 2016

Goldcoast en Fraser Island

25 Juni 2016

Aan de kust!

13 Juni 2016

Sydney en in de camper!
Petra

Jaaa, lekker drie maandjes reizen door Azië!! Eerst even afzien in Nepal met een zware Annapurna trekking, wat wel super mooi gaat worden heb ik van horen zeggen....!! Daarna met de trein door naar India, met het vliegtuig naar Singapore om even bij te komen. Dan nog naar Maleisië en als laatste naar Thailand. Op 29 maart landen we weer in Nederland!!

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18467

Voorgaande reizen:

11 Mei 2016 - 21 Augustus 2016

Mijn tweede reis!

31 December 2008 - 29 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: